Клієнт
«AquaGo» - це компанія інноваційних індивідуальних рішень на ринку очищення та пом'якшення питної води. Офіційний представник H.Preiss International, aquaSpin (Німеччина), Hidrosalud (Іспанія), Blupura (Італія) в Україні
Розробити неймінг, слоган та концепцію, вивести на висококонкурентний ринок новий бренд інноваційних рішень
з очищення та пом'якшення питної води, запустити інформаційну рекламну кампанію, розробити маркетингову стратегію
Виклик для нас
Рішення
Маркетинговий аудит ринку та компанії показав, що основною перевагою продукту є його дизайн. «Фільтр для води, який не захочеться ховати в комірчину, інновація на ринку очищення води» - концепт, який ліг в подальшу розробку стратегії та пропрацьовування плану комунікацій з визначеним ключовим клієнтом
Результат
Неймінг та логотип:
В основі назви та концепції – образ хвилі, як інтерпретація живильної сили води та руху інновацій.
Щодня покращувати якість життя людей завдяки естетиці споживання, дегустації та насолоди від чистої здорової води.
Місія:
Слоган:
AQUA GO – IMPROVE YOUR LIFE. IMPROVE YOUR WATER.
Позиціонування:
Компанія інноваційних індивідуальних рішень на ринку очищення
та пом'якшення питної води.
Маркетингова стратегія:
Маркетинговий план на 6 місяців з покроковими діями, інструментами та бюджетом.

AquaGo компанія інноваційних рішень

Візуальний образ для AquaGo
Візуальний образ для AquaGo Створення сторінок для соціальних мереж, POS-матеріалів, а також багатосторінковий дизайн сайту
*Візуальний образ створений за співпраці з deHouse Branding Agency