«ArtDent» - нова клініка у Львові
з повним комплексом стоматологічних послуг.
Вивести абсолютно нову клініку на перенасичений конкурентний ринок та залучити перших пацієнтів, розробити маркетинговий план розвитку бренду на 6 місяців. Знайти механізм переконати потенційного пацієнта, що це не чергова, а принципово нова клініка стоматології на ринку Львова.
Був проведений глибинний маркетинговий аудит клініки та конкурентного середовища, складено чіткий портрет ключового клієнта, пропрацьовані його цінності, болі та завдання, а також принципи, закладені власниками у бренд.
Визначено архетип бренду та його ключові меседжі: Сaregiver.
- Турбота
- Емоційне тепло
- Рішення проблеми пацієнта
- Емоції
- Затишок
- Піклування
- Колекція усмішок
- Кожен член родини є важливим та потребує особливого підходу
Сформовано позиціонування клініки:
Клініка ArtDent. Стоматологія рішень.Турбота про найрідніших.
Визначено УТП ( точки відмінності клініки на ринку, нова ніша):
- Стоматологія для вагітних
та годуючих мам
- Ортодонтія для підлітків
- Стоматологія для людей, старших 60-ти років та людей
з супутніми захворюваннями (діабет, алергія, онкологія)
Стоматологічна клініка