Ключовим клієнтом FOREST ETALON CLUB визначено успішну, активну особистість,
власника малого бізнесу, який щодня веде дуже насичений спосіб життя, має багато робочих переговорів та зустрічей протягом дня, тому FOREST ETALON CLUB, основною цінністю якого є вихід з будинку прямо у ліс, має стати для нього свого роду місцем сили, де можна сховатися від міської метушні та повністю розчинитися у гармонії природи.
Ідея цього і лягла в основу концепції проєкта - FOREST ETALON CLUB -Home for rest.
Дім для відпочинку.
Першочергово клієнт звернувся до нас з робочою назвою об'єкта Etalon Park. Але в процесі нашої роботи, за результатами досліджень ринку, карти позиціонування за конкурентами, аналізу ключового клієнта, ми дійшли висновку, що запропонована назва не достатньою мірою відображає всі переваги об'єкта. За допомогою інструменту асоціативних карт нами клієнту була запропонована назва FOREST ETALON CLUB, яка несла у собі одразу три важливих для компанії посили: Forest - вказувало на наявність лісу поруч з будинком, Etalon - створювало асоціативний ряд бренду компанії з брендом об'єкта, а Сlub - вказувало на те, що будинок є клубним і закритим.