Forest Etalon club - об'єкт нерухомості компанії-забудовника Etalon.Це клубний будинок бізнес-класу у Львові, який знаходиться у Личаківському районі поблизу Професорської колонії. Відстань до центру - 4,3 км.
У будинку три поверхи, 31 квартира, площею від 43 до 178 м кв, підземний паркінг.Будинок знаходиться безпосередньо біля лісу.
Клієнт
Наша ціль
Вивести Forest Etalon club в вищий ціновий сегмент шляхом розробки і виведення на ринок цілісного бренду та розробки маркетингової та комунікаційно стратегії для нього.
Ключовим клієнтом FOREST ETALON CLUB визначено успішну, активну особистість,
власника малого бізнесу, який щодня веде дуже насичений спосіб життя, має багато робочих переговорів та зустрічей протягом дня, тому FOREST ETALON CLUB, основною цінністю якого є вихід з будинку прямо у ліс, має стати для нього свого роду місцем сили, де можна сховатися від міської метушні та повністю розчинитися у гармонії природи.
Ідея цього і лягла в основу концепції проєкта - FOREST ETALON CLUB -Home for rest.
Дім для відпочинку.



Концепція
Неймінг
Першочергово клієнт звернувся до нас з робочою назвою об'єкта Etalon Park. Але в процесі нашої роботи, за результатами досліджень ринку, карти позиціонування за конкурентами, аналізу ключового клієнта, ми дійшли висновку, що запропонована назва не достатньою мірою відображає всі переваги об'єкта. За допомогою інструменту асоціативних карт нами клієнту була запропонована назва FOREST ETALON CLUB, яка несла у собі одразу три важливих для компанії посили: Forest - вказувало на наявність лісу поруч з будинком, Etalon - створювало асоціативний ряд бренду компанії з брендом об'єкта, а Сlub - вказувало на те, що будинок є клубним і закритим.



Маркетингова
стратегія


Розробку маркетингової стратегії ми завжди починаємо з етапу аналізу конкурентного середовища та визначенням ключових відмінностей нашого проекту від аналогів.
Своїм завданням ми бачили створити бренд, який візуально відображатиме закладену у нього концепцію, буде близьким за цінностями майбутньому мешканцю та ефективно закривати його потреби. Пропрацювавши візуальну складову ( лого, фірмовий стиль, презентацію, сайт, соціальні мережі) і визначивши параметри для таргетингу, ми запустили першу хвилю рекламної кампанії, метою якої було привернення уваги клієнта та первинне ознайомлення його з об'єктом та його перевагами. Перша хвиля принесла нам 57 заявок. Наразі ми готуємо наступну хвилю рекламної кампанії, ціллю якої вже буде перевести клієнта на наступний етап воронки продажів.