«Липові роси» - інноваційний проект забудови компанії «Нова Оселя» - заміське житло з готовим ремонтом «під ключ».

Основною ідеєю комплексу є пропозиція повністю готового для життя будинку за доступною ціною, поєднання у собі переваг життя у великому місті
та затишку природи.
Клієнт
Виклик для нас:
Розробити ефективну маркетингову стратегію просування принципово нового продукту на ринок Західної України – заміське житло в околиці м. Львова (с. Липники) з готовим ремонтом «під ключ».

Кінцевою метою визначено продаж 280 будинків.

Липові роси інноваційний проект

Портрет клієнта:
Цільову аудиторію було просегментовано на групи:

До першої групи ЦА належала молода сім`я, в середньому з чотирьох людей, що проживає у Львові, переважно у спальному районі міста. Основний мотив переїзду за місто - піклування про здоров`я дітей.

До другої групи належали молоді люди віком 25-35 років без сімї або одружені, але поки що без дітей, які або орендують житло, або ще проживають з батьками. Основною метою переїзду за місто виступає бажання отримати власний простір для комфортного життя за доступні кошти.

І третьою групою було визначено великі сімї з трьох поколінь, де піклування за онуками візьмуть на себе батьки молодих людей, надаючи дітям можливість працювати. Саме тому ключовий клієнт цієї групи буде переїжджати за місто, орієнтуючись одразу на переїзд і власних батьків, тому є ймовірність, що клієнт буде думати про купівлю одразу двох будинків поряд.

Кожну групу ЦА було детально проаналізовано за демографічними параметрами, створено вичерпний психографічний портрет та визначено ключові цінності.

Завершальним етапом вивчення цільової аудиторії було створення узагальненого портрету ключового клієнта та визначення рекламних меседжів для нього.
Концепція:
Концепція: Житловий комплекс «Липові Роси» вирішено було позиціонувати, як Новий заміський район Львова, що одразу дало змогу комплексу заявити про себе не стільки, як про заміське житло, а як помешкання водночас в місті та за містом, нівелюючи болі та страхи ЦА про віддаленість від міста локації проживання. Саме з цим меседжем продукт і зайшов на ринок.


Спільно з дизайн-студією було створено логотип, а також рекламний образ собаки Бублика, що мав на меті створити у ключового клієнта необхідні асоціації певного стилю життя за містом.

*Візуальний образ створений за співпраці з Bambuk Design Studio


Маркетигова стратегія та відділ продажу :
Процес виведення нового продукту на ринок було поділено на кілька етапів згідно життєвого циклу продукту.
Для кожного з цих етапів була розроблена комунікаційна стратегія та рекламна кампанія.

Аналіз «Таємний покупець» виявив низку труднощів у циклі роботи з клієнтом, які були усунені шляхом проведення навчальних тренінгів та прописування скриптів роботи. Було підключено CRM-систему
з IP-телефонією для кращої комунікації як з клієнтами, так і між усіма відділами компанії, що значно підвищило ефективність роботи компанії в цілому та дало можливість чітко аналізувати воронку продажів.