Цільову аудиторію було просегментовано на групи:
До першої групи ЦА належала молода сім`я, в середньому з чотирьох людей, що проживає у Львові, переважно у спальному районі міста. Основний мотив переїзду за місто - піклування про здоров`я дітей.
До другої групи належали молоді люди віком 25-35 років без сімї або одружені, але поки що без дітей, які або орендують житло, або ще проживають з батьками. Основною метою переїзду за місто виступає бажання отримати власний простір для комфортного життя за доступні кошти.
І третьою групою було визначено великі сімї з трьох поколінь, де піклування за онуками візьмуть на себе батьки молодих людей, надаючи дітям можливість працювати. Саме тому ключовий клієнт цієї групи буде переїжджати за місто, орієнтуючись одразу на переїзд і власних батьків, тому є ймовірність, що клієнт буде думати про купівлю одразу двох будинків поряд.
Кожну групу ЦА було детально проаналізовано за демографічними параметрами, створено вичерпний психографічний портрет та визначено ключові цінності.
Завершальним етапом вивчення цільової аудиторії було створення узагальненого портрету ключового клієнта та визначення рекламних меседжів для нього.