Маркетинг
для керівників
та власників
бізнесу
Курс «Маркетинг для керівників» 30% теорії, 70 % практики!
Готова маркетингова стратегія по закінченню навчання
курс
Для власників бізнесу та керівників,
які стомились безцільно
витрачати гроші на рекламу
Програма
Частина 1. Маркетинговий аудит
Вступна лекція:

  • Знайомство
  • Навіщо бізнесу насправді маркетинг?
  • Основні поняття та інструменти маркетингу.
  • 3M – маркетинг.
  • Маркетинг за формулою MUST.
Аналіз бізнес-моделі.

  • Чотири складові правильної маркетингової стратегії.
  • 7Р аудит бізнесу.
  • Трикутник бізнес-моделювання – операційна досконалість, лідерство продукту, клієнтоорієнтованість.
  • Бізнес-модель Остервальдера.
Аналіз ринку та конкурентів.

  • Види та методи досліджень.
  • Аналіз позиціонування конкурентів.
  • Розробка карти позиціонування.
Сегментування ринку. Клієнт.

  • Споживач: хто він, де його знайти та як зацікавити.
  • Портрет ключового клієнта.
  • Шлях споживацького рішення.
  • Модель КАНО.
  • Карта цінності споживача.
Частина 2. Розробка стратегії
Розробка маркетингової стратегії.

  • Створення унікальної торгової пропозиції.
  • Розробка УТП та позиціонування на ринку.
  • Розробка бренд-стратегії.
  • Види комунікацій. Реклама. Модель AIDA.
  • Життєвий цикл компанії та вибір рекламної стратегії на кожному з етапів.
  • Що таке креативна реклама. Гіпербола. Літота.
  • Сервіс-маркетинг. Воронка клієнтського досвіду. Тест "в темноті". Складові досвіду клієнта. Сервісне управління. Секретний сервіс.
Частина 3. Брендинг та візуальний образ
Частина 4. DIGITAL
Робота з сайтом

  • Сайт компанії. Види платформ для розробки. Плюси і мінуси.
  • SEO-вимоги до сайту.
  • Ключові речі, які необхідно зробити для індексації сайту у пошуковій системі.
  • SEO (просування сайту в пошукових системах).
  • Партнерські програми.
  • Система web- аналітики Google Analytics.
  • Що таке теплова карта та які дані вона дає.
Google Adwords (платна реклама Google)

  • Контекстна реклама.
  • Медійна реклама.
  • Ключові показники ефективності Digital-реклами. Як перевірити, чи правильним є шлях.
  • За якими критеріями підібрати підрядника в digital.
  • Система контролю підрядника. ТОП 10 ключових показників ефективності його роботи.
SMM (маркетинг у соціальних мережах)

  • Просування групи та сторінки бренду у соціальних мережах.
  • Контент-план.
  • Лідери думок.
  • Таргетована реклама у соціальних мережах: Facebook та Instagram.
  • Facebook Pixel. Статистика та аналіз ефективності.
Інші види реклами:

  • Контент-маркетинг (публікації на тематичних сайтах, в блозі і ін.).
  • Email-маркетинг (поштові розсилки, які також можуть бути частиною контент-маркетингу).
  • Аудіо та відео-реклама (реклама в подкастах, онлайн-радіо і ін.).
  • Реклама в YOUTUBE.
  • СRM-маркетинг.
ЗАХИСТ ПРОЕКТІВ.

Лекція-БОНУС: Нові тренди в маркетингу.

Цілі курсу за 4 місяці
ЦІЛЬ
Станете Маркетинг – директором у власному бізнесі, засвоїте ключові маркетингові інструменти для керування стратегією компанії
01
Ціль
Навчитесь аналізувати ефективність інтернет-маркетингу та отримувати з трафіку реальних клієнтів
02
Ціль
Зможете керувати командою та контролювати підрядників без агентств.
03
Викладачі
FAQ
Скільки триває курс, в які дні та о якій годині?
Курс триває 4 міс. 19:00 – 21:00 ( ДО ОБГОВОРЕННЯ)
Заняття відбуваються вживу чи це запис?
Всі заняття відбуваються у живому форматі в режимі реального часу. Ви зможете задавати усі запитання прямо від час заняття.
Чи буде запис занять?
Так. Запис занять буде. Ви зможете переглянути лекції у зручний для себе час.
Як довго в мене буде доступ до матеріалів курсу?
Доступ до матеріалів курсу у Вас зберігатиметься протягом 4 місяців після завершення навчання.
Чи можна оплатити навчання декількома частинами?
Так. Це можливо. Для більш детальної інформації, залиште, будь ласка, заявку, і менеджер зв'яжеться з Вами для узгодження усіх деталей.
Чи підходить мені курс, якщо я тільки планую відкривати власний бізнес?
Так. Завдання курсу – навчитись використовувати увесь інструментарій маркетингу, комплексно пропрацювати стратегію, що дозволить уникнути багатьох помилок при запуску бізнесу.
Чи підходить мені навчання, якщо я не маю власного бізнесу, а працюю, як маркетолог?
Так. Курс ідеально підходить для маркетологів, адже дає комплексне розуміння всієї маркетингової системи у компанії. Крім того, ми даємо усі шаблони для подальшої роботи з будь-яким брендом та сферою діяльності.
Де проходить навчання?
Всі заняття проходять на web-платформі, доступ до якої Ви отримаєте перед стартом навчання. Ви зможете переглядати лекції на будь-якому пристрої.
Чи будуть домашні завдання?
Так. Після кожного заняття Ви будете отримувати домашнє завдання по викладеному на занятті матеріалу по своєму проекту.
Що потрібно для навчання на курсі?
Ваше бажання працювати та проект, для якого Ви хотіли б розробити маркетингову стратегію. У випадку, якщо у Вас немає власного бізнесу, тоді ми разом підберемо бізнес, який Вам би було цікаво проаналізувати та з яким попрацювати.
Як оплатити курс?
Ми підписуємо договір і після цього виставляємо рахунок для оплати по безналу. Або ж можна оплатити за реквізитами банківської картки.
Якщо курс мені не підійде, чи можу я повернути кошти?
Ми впевнені, що такого не станеться, тому гарантуємо повернення коштів у повному обсязі протягом 7 днів після старту навчання у випадку, якщо Ви вирішите, що курс Вам не підходить. За 6 років нашої викладацької діяльності таких випадків ще у нас не траплялось)
Чи є у Вас знижки, якщо я буду не один?
Ми можемо обговорити індивідуальні умови. Залиште, будь ласка, заявку на сайті, менеджер зв'яжеться з Вами для узгодження усіх деталей.
ЗАПИСАТИСЬ НА КУРС
Запишись на курс
Натискаючи на кнопку ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності